Zoek de 7 verschillen..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu Zoek de 7 verschillen..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

Zoek de 7 verschillen.....

Blijf op de hoogte en volg inge

12 Maart 2013 | Singapore, Singapore

Ja ik gooi er nog een prijsvraag tegenaan, aangezien mensen in NL, buiten hun bakkie pleur s'ochtends ook mijn verhaaltjes tegenwoordig veroberen. Dank daarvoor.
De 2 bijgevoegde foto's lijken erg hetzelfde ,helaas..... er zijn 7 verschillen. Diegene die met een reactie op dit verslag, tot vrijdag 22 maart reageert, maakt kans op een orginele SIngapore attentie bij onze terugkomst in NL(en dat zal erg exclusief zijn,hahahaha)
Benoem/beschrijf de 7 verschillen in een zo origineel mogelijk verhaal .Als jury heb ik dhr.Hund(T)man(weet hij nog niet), die 22 maart de envelop mag openmaken met het verlossende antwoord op deze zeer pittige prijsvraag.(ik zal foto's nemen als bewijs en de envelop met antwoord gaat dicht na publicatie van dit verslag, dus JJ stalken heeft geen zin.)toi toi allemaal,kijk uit naar jullie antwoorden.

  • 12 Maart 2013 - 08:41

    Gwenda Hisgen:

    sorry tot nu toe maar 1 verschil gezien:gesloten en open...maar is dat niet waar het leven omdraait..?ik vind dat ik die ticket naar Singapore ruim verdiend heb!!

  • 12 Maart 2013 - 09:57

    Mignon:

    ehm....

    1. benen gesloten/benen open
    2. JJ blij/JJ nog blijer
    3. Cameravrouw bloem in d'r haar/Cameravrouw zonder bloem in d'r haar
    4. Een vogel niet in beeld/Geen vogel niet in beeld
    5. Een Singapour mier zo'n 2 meter links van JJ/Geen Singapour mier zo'n 2 meter links van JJ
    6. Een vis in de zee op zoek naar wat garnaaltjes/Geen vis in de zee op zoek naar garnaaltjes
    7. Handtasje met 2 stuk lipstick en mascara/Handtasje zonder 2 stuk lipstick en mascara

    Zoiets...xxx

  • 12 Maart 2013 - 09:57

    Mignon:

    ehm....

    1. benen gesloten/benen open
    2. JJ blij/JJ nog blijer
    3. Cameravrouw bloem in d'r haar/Cameravrouw zonder bloem in d'r haar
    4. Een vogel niet in beeld/Geen vogel niet in beeld
    5. Een Singapour mier zo'n 2 meter links van JJ/Geen Singapour mier zo'n 2 meter links van JJ
    6. Een vis in de zee op zoek naar wat garnaaltjes/Geen vis in de zee op zoek naar garnaaltjes
    7. Handtasje met 2 stuk lipstick en mascara/Handtasje zonder 2 stuk lipstick en mascara

    Zoiets...xxx

  • 12 Maart 2013 - 15:04

    Gwenda:

    Ik sluit me bij Mignon aan!

  • 12 Maart 2013 - 21:54

    Linda:

    hi inge en jj,
    helaas kom ik ook niet in aanmerking voor een reis naar singapore, want ik zie ook alleen maar een verschil, benen open/dicht
    zijn jullie op santosa island? kom wel weer met sas een glaasje wijn drinken. groetjes, linda

  • 13 Maart 2013 - 17:53

    Gwenda:

    ..Ik weet het al...het is dat verhaal van de 7 verdwenen zandkorrels!! wordt vervolgd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 35068

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: