Ei ,EI, en we zijn zo blij...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu Ei ,EI, en we zijn zo blij...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

Ei ,EI, en we zijn zo blij......

Blijf op de hoogte en volg inge

18 Maart 2013 | Singapore, Singapore

-dat we illegaal waren, maar dat is nu voorbij! Weer verhuist dus, totaal onverwacht en ook niet gewenst, maar ja regels veranderen nu eenmaal(Residence werd strikter)en geloof nooit een chinees op zijn bruine ogen(als ze blauw zijn, dan weetje dat ik er was)en we zijn nu weer op Beachroad 101, maar wel op de 6 etage,Topfloor en het heet wel Vancouver Suite.En zwemmen mogen we bij Derk(thanx), het huishoudelijk personeel was wel heel blij om ons terug te zien, ze hadden ons ergggggg gemist.
-dat we deze week onze eerste logees krijgen uit NL(Gerard en Margreet).
-dat mijn huisgenoot , partner en geliefde Jaap Jan 50 gaat worden.
_dat we zaterdag 1 week op vakantie gaan naar Langkawi, Maleisie, resorts onveilig maken.
_dat het bijna pasen is en ik ook hier bezoek van de paashaas heb gehad(lekker hoor die chocolade .eitjes en ik mag weer heerlijk eieren verven...)
- dat ik mij nog steeds rotzweet en naar ik verneem het nog steeds winter is bij jullie.(de zomertijd is in aantocht).

  • 18 Maart 2013 - 08:47

    Liza Soffner:

    Hi Inge! Van het weekend kwam ik Aniek tegen en waarachtig in een eetcafé haha! Hoorde van haar dat je verhuisd bent naar Singapore. En nu zie ik het via Joan. Wat gaaf Inge, heerlijk shoppen op Orchard Road. Nou dan motten we maar eerst met z'n 2-tjes bijeen komen met Joan. Leuk om op deze manier toch contact te houden Inge. Have a Singapore Sling day!;-) Liefs, Liza

  • 18 Maart 2013 - 09:22

    Tessa:

    Fijn die Chinezen! Gelukkig hebben jullie wel een up-grade gehad. :-) Geniet van jullie vakantie! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 35078

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: