kapt&kaa.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu kapt&kaa.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

kapt&kaa....

Blijf op de hoogte en volg inge

24 Juni 2013 | Singapore, Singapore

Dat is geen populair zang of tv duo, het is de beleefdheidsvorm in aan spreken in Thailand.We zijn een lang weekend de stad uitgegaan, (net voor de haze)en wel op het bekende schiereiland Phuket(zo'n 1.40 uur vliegen vanaf Singapore)De "Thai",mensen met een glimlach, dat is echt waar!en wij weten ook waarom.
Hun grootste cultuur&geloof is Bhudda, ieder huis heeft een altaar en er zijn waar dan ook in Thailand tempels en Big Bhuddas te vinden.Men zal nooit een oordeel vellen over iemand of zijn acties, dat is iemands Karma en daar kan je nix tegen doen, dat is gewoon zo, bevalt het je niet, gewoon glimlachen en je er van verwijderen.Erg positieve instelling!en dan altijd iemand beleefd begroeten en bedanken met die lieve glimlach , wij werden er erg melig van, dat gaf weer veel lol , dus wat aanpassen betreft zijn we goed geslaagd.
JJ heeft voor de liefhebber ook nog een zoek de verschillen foto wedstrijd uitgeroepen, dus graag jullie reacties en de gelukkige word door hem persoonlijk Thais gehuldigd.
Ondanks af en toe een wolk en regenbui, was het heerlijk ,zweten en afkoelen met een Margerita of Changbier,lekker eten en 'a dip in the pool'.Door een monnik ingezegend(bij de Big Bhudda, kreeg ook nog 3 knipogen van hem terwijl hij mij het traditionele bandje omknoopte)dus met een vette glimlach vetrokken wij de 'haze' tegemoet..........

• 24 Juni 2013 - 08:43

Ferdinand:

Sawadee Khrap[uitspraak Kap]Inge,
    Een vrouw zegt dan Sawadee Ka.
    Waar waren jullie in Phuket ? Patong Beach,Karon Beach ,Krathon Beach of Phuket Town ?
    Geen mekhong of Sangtip gedronken ?
    Lekker echt thais gegeten ?
    Vlogen jullie met Air Asia ?

Groeten van Fer,die je ook feliciteert met de verjaardag van jouw oom Larry Anderson vandaag.

• 24 Juni 2013 - 09:44

Mama:

Hallo lieve mensen, gaaf dat jullie Phuket hebben bezocht het is een fantastisch eiland en ik heb
    er ook fijne herinneringen aan! Waar zijn de jongens eigenlijk naar toe geweest? Inge. lieverd je ziet
    er goed uit en ben blij dat het OK is en je geniet samen met je man! Nog een paar weekjes, dan
    weer in de zomer hier in Den Haag! Ga zo naar Helmy en Larry (jarig) zal de groeten doen.

Lieve mensen een stevige zoen van mama D O E I

• 24 Juni 2013 - 10:11

Gerard:

Hoorde vanmorgen op de radio dat de haze weer een beetje opgetrokken is. VOnd de mensen in Maleisie ook erg aardig. 'Dood mornig. Welcome to Maleisie.'

• 24 Juni 2013 - 19:06

Gwenda:

Haai Ing...glimlachen en je gewoon ervan verwijderen!!
    Deze ga ik de hele week oefenen; te beginnen met vanavond..(overleg..)

waarom zijn we allemaal niet meer wat into the buddah..een positieve instelling kunnen we hier wel gebruiken! Al was het alleen al de zon die hier de schuld krijgt van het rotweer...nee dan die wolken..want de zon komt elke dag wel weer op! Da's klint toch ook best posi?
    XXX

• 25 Juni 2013 - 08:53

Mignon:

(*^-^*) = die lachende thaise gezichten...niet verkeerd toch, van die glimlachen overal, en zo ingezegend worden door een monnik: bijzonder!! Nog dank voor de Thaise lessen, heb er veel aan gehad hier bij de Sissende Sampan...keep enjoying!! :), liefs Mignon