de hut van ome Ferr.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu de hut van ome Ferr.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

de hut van ome Ferr....

Blijf op de hoogte en volg inge

12 Maart 2013 | Singapore, Singapore

Mijn moeder is op bezoek, met Ferry,Nico& Marjan. Afgelopen zaterdag (9-03,gewezen verjaardagen van mijn oud oma Rijswijk en mijn vader Tjalie)mijn moeder&vrienden verrast op eiland BITAN,Indonesie. Dat is wel cool hoor, even 50 minuten met de boot en je bent in een ander land , zeg maar andere wereld. Sinds 2 maanden eindelijk zilte frisse lucht, na de big city luchten.En de duik in de Chinese Oceaan,was een weldaad voor ons beide, kregen direkt een vakantiegevoel(zoals de meeste in het Resort aldaar)maar we moeten nog even volhouden(pfffff) wij gaan binnenkort 1 week naar Langkawi,Maleisie.De verrassing was geslaagd!Na incheck en Gado-Gado bij de Pool, Nico&Marjan gespot bij het zwembad, Marjan maar denken, wat heeft die Nico toch een hoop vriendinnen hier in Indonesie(van vroeger?)en al snel kwamen ze erachter dat wij het waren(JJ& Inge uit Singapore)gezamelijk op weg naar Daisy & Fer, die zich in een "hut" bevonden.Het Resort heeft verschillende afdelingen, wij zaten in Het Nirwana Hotel, zij zaten in het Nirwana Beach Garden,alles is te lopen(oh ja dat doe je hier ook niet, elektr, golfwagentje tot je dienst en een shuttle bus(opensafaribus)die je door het hele Nirwana rijd, lijkt enorm als je de busroute neemt, korter is de strandroute.Fer keek niet goed, want hij zag zijn vriend Nico met (waarschijnlijk)een vriendin,na enkele minuten herkende hij die"vriendin""Nee maar, ......Dat is.....Security!Mem(zei ik en stormde de hut in) daar was Daisy net uit de douche en probeerde gekleed voor de Security te verschijnen.
Het was een emotioneel weerzien en na Jj te hebben omhelsd, kwamen de verhalen over hun eerste week Azie en ons expat leven hier.Zo kwam ook de hut van Ome Ferr. ter sprake, Fer houd niet zo van primitief en heeft graag een kast voor zijn kleding in de kamer, dat had deze ruimte niet echt, dus dat werd al gauw dan een "hut", ik heb inmiddels hun ruimte in Singapore bekeken, dat is nog minder dan de hut Op Bintan, gelukkig is hun vooruitzicht Bali, waar ze al vaker zijn geweest (en ze in de hut een kast hebben)ben benieuwd wat ze van ons hutje vinden, het is erg veel lachen met Daisy& friends in Big City,dus dat word lekker schuddebuiken met de bami &dumplings......

• 12 Maart 2013 - 07:16

Mignon:

Gesellieieieieiiieiei, xxx

• 12 Maart 2013 - 21:58

Linda:

groetjes aan je moeder! wat leuk dat ze er is!