met Abraham tussen de apen en kokosnoten... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu met Abraham tussen de apen en kokosnoten... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

met Abraham tussen de apen en kokosnoten...

Blijf op de hoogte en volg inge

02 April 2013 | Singapore, Singapore

Ik ben even met Abraham op stap geweest naar Maleisie, en wel het eiland Langkawi, waar wij totaal afgelegen op een Resort werden verwend!De enige waar we voor op moesten passen, waren onze vrienden de apen. Gelukkig is deze Abraham ook Tarzan en zijn vrienden de apen hadden al snel door, dat onze deur dichtbleef en er niks te snaaien was en dat we de dagelijkse koekjes zelf opaten. Margreet&Gerard hadden ons gevonden en begrepen heel goed dat wij voor deze oase hadden gekozen. Zij waren ook niet weg te slaan uit ons Resort en we hebben er nog wat cocktails en wijn tegenaan gegooid en nog maar eens Abraham gevierd.Om de balans goed te houden zijn we 1 dag local gaan doen, de taxichauffeur begreep niet dat we in dit dorp van nix wilde uitstappen en hier gaan "eten"?S'nachts zijn de inkvisvissers te zien , als een lange lijn met groene lichtjes(daar komen de inktvissen namelijk op af),dat wilde we dan ook eten.Gevonden!in dit dorp van nix (padang matserati)werd er op een vuurtje inktvis gegrild, aan de andere kant mocht je rijst en bijbehoren opscheppen, waar je trek in had,dit was wederom smullen dus!En natuurlijk om de warmte te dempen een coocosnoot drankje als dessert.

• 02 April 2013 - 08:36

Mignon:

Heeeeeeeeeeeerlijk! :)))), xxx

• 02 April 2013 - 09:00

Tessa:

Hè hè, eindelijk weer een reisverslag...

WAUW! Dat is pas ontspannen. :-) Hebben jullie nog yoga op het strand uitgeoefend?

Xx Tessa

• 02 April 2013 - 15:35

Agaath Van Dijk:

Nog van harte met die kerel van je. Jullie hebben het duidelijk heel goed
    met elkaar !
    liefs Agaath

• 02 April 2013 - 16:52

Gwenda:

Aah lekker tumis..(toch??) Eindelijk weer teken van leven,begon me al zorgen te maken. Maar ik begrijp het wel..nix nieuws is goed nieuws. Van alle mensen die in Maleisie zijn geweest hoor ik klachten over de invasion of the monjets. Zelfs mensen mee gevochten:vervelende of brutale aap was nog zacht uitgedrukt. Je snapt dat ik het plaatje voor ogen heb: zo'n lief chimpanseetje als in Daktari of bungelend aan een autoband in de diergaarde..Nou ik ben blij dat jullie het fijn hebben! Geef Tarzan (op leeftijd) (soort Johnny Weismuller in nadagen) nog de felicitaties en kussen en pas goed op jullie zelf want zo'n gevaarlijke aap das niet nix!!
    xxxxxxxxGwenda

• 03 April 2013 - 15:58

Ruud En Marina:

Toen Jaap-Jan klein was, was hij al gek op apen, maar hij is zich toen wel ""rot geschrokken""