de oplossing is...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu de oplossing is...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

de oplossing is......

Blijf op de hoogte en volg inge

10 April 2013 | Singapore, Singapore

Eindelijk kan ik jullie de oplossing geven van de prijsvraag over de 7 verschillen.Het jurylid (heer Hundman) was nog aan het reizen in Maleisie,voor zijn vertrek naar NL deed hij Singapore aan en heeft de envelop geopend en de oplossing volmondig voorgelezen.Wij (JJ, Gerard en Ik) waren het snel eens over de gelukkige winnares.Deze zal bij terugkomst in NL gehuldigd worden met toepasselijke Singapore Sling en natuurlijk de exclusieve Singapore prijs in ontvangst nemen.
De oplossing(ik citeer nu uit de envelop):
1. orginaliteit
2.verschillen1/2,de benen van JJ,open en dicht.
Dicht, inademen, inspanning
open, uitademen, ontspanning
Inspanning, kwamen 6 uit Florida gevluchte haaien voorbij gezwommen.Dan kun je beter niet de zee in gaan , zei het krantenbericht die morgen(09-03-2013).Gelukkig houden de Chinezen erg van haaienvinnen, alhier(zei een taxichauffeur)dus lang zullen ze hier niet rondzwemmen, ontspanning JJ.
benen + 6 haaien=1+6=7 verschillen.

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013