mijn count down is begonnen..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu mijn count down is begonnen..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

mijn count down is begonnen.....

Blijf op de hoogte en volg inge

17 Mei 2013 | Singapore, Singapore

Misschien lijkt het overdreven, maar nog 55 nachten van deze zomerse kwaliteit(het is nu echt zomer, koelt ook s'nachts niet meer af 36 graad)en dan voegen wij weer ons in die nl rijen (files?)
Ben ik net gewend aan mijn ritme hier, pilates, eten met chopsticks, 'chinawaiting' rijtjes....
In Juni komt mijn Jongste zoon, Zeno ons nog opzoeken en weer een feestje.Hij heeft gisteren zijn profesionele contract bij La Rochelle getekend.Er gebeurd hier niet dagelijks iets spannends hoor, dus daarom iets minder verhalen,maar dit weekend de'dragonboatraces', dus ik hou jullie op de hoogte.Ik zal bij vertrek wat van die zonnestralen voor jullie inpakken, word het straks toch zomer, blijf vooral tellen....

  • 17 Mei 2013 - 08:23

    Gwenda:

    Hee Ingeding,

    Inderdaad;zodra je het gevoel hebt dat er niet meer dagelijks spannende dingen gebeuren die de moeite waard zijn om te schrijven ga je iets van sleur bespeuren. Of zoals jezelf zegt,je raakt aan het leven daar gewend,met je structuren,de cultuur en het eten zonder mes en vork. Dat is niet anders dan hier in NL. Hebben we de massahysterie over het koningspaar gehad komt het eurosongfestival om de hoek kijken. Onze Haagse Rockbitch (not my benaming) is zaterdag onderdeel van dit zgn liedjeswedstrijd. En iedereen heeft weer de oranjekleding na 30 april van zolder gehaald. Met een diepe zucht dat dan weer wel want ze hadden het net zo netjes in de oranjethemakist opgeborgen. Ze is aan de Bird!! Oh ja ik heb ook gekeken. En de organisatie vond het grappig dat we al zo lang hunkeren om die finaleplek dat zij dachten kom we laten die klompendansers lekker in spanning en doen we in de laatste enveloppe. Snap je het nog,of lees je daar een NL krant? Dan alles ten overvloede. Ik kijk zaterdagavond niet want ik ga naar de effenaar reunie in Eindhoven groep 78-88. Dat wordt "hoe zijn we ouder" geworden avond. Lekker Nick Cave'n en luisteren naar Joy division. Ach joh je bent straks ook weer meteen gewend. Haal wat oranjes in huis. Want zo'n gezamelijk feestje..in dit koude land loopt NL daar warm voor!XX we zien elkaar na 55 nachten! Dikke kus,Gwenda

  • 17 Mei 2013 - 09:12

    Mignon:

    ....geniet....van die 55 nachten! :), xxx

  • 17 Mei 2013 - 20:05

    Fer Rijkschroeff:

    Dank voor bericht.
    Hier is het pestweer .Heb zo net stamp pot andijvie gegeten met Indische bal gehakt .Uiteraard heeft jouw moeder gekookt.Geniet nog maar van de warmte !
    Desi zal nog reageren .
    Helaas bereiken E-mails en foto's jou en JJ niet.
    Groeten van Fer

  • 20 Mei 2013 - 17:34

    Mama Daisy:

    Hallo lieve mensen, ook ik wil nog reageren, jouw e-mail was foetsie, nu weer in contacten!
    Erg leuk allemaal en inderdaad aftellen, leuk of niet!
    Hoop dat jullie het nog steeds naar de zin hebben en van het warme weer genieten, op TV wordt
    gezegd: in 50 jaar nog niet zo'n slechte lente gehad als nu, het is gemiddeld 5 graden kouder!
    Mensen tot volgende gebeurtenis of een leuk gebeuren, liefs en groetjes ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 35064

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: