verhuisd.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu verhuisd.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

verhuisd....

Blijf op de hoogte en volg inge

25 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Erg fijn om in een koffer te wonen, je bent erg snel verhuisd dan namelijk. Volgens JJ heb ik wel al heeel veel aangeschaft, dat waren voornamelijk huishoudelijke spullen die ik mistte en die ook dus meeverhuizen (ik heb zelfs nu een setje theedoeken gevonden, lekker tuttig), maar die laat ik ook weer achter, dus die gaan niet die ene koffer in.
Het is ook wel heerlijk om na 6 weken in een wijk van deze wereldstad te hebben vertoefd en te hebben ontdekt, nu weer de kans te krijgen om een totaal nieuwe en totaal andere wijk te leren kennen, alsof we in een ander land zijn(nou ja bijna dan).En dan niet eens te spreken over de upgrading-laten we in Nl spreken over vooruitgang....
Aan de foto's die ik bijvoeg kun je al zien, dat wij nu wel erg Expat leven, niet erg nu het nu nog koel is voor hier dan (27-30 graad) en over 1 maand 10 graden erbij. Wij hebben het gewenste Rugbykanaal op de tv, om onze heimwee te verzachten. Ik ben weer met mijn koffie rating bezig(moet nu weer alles opnieuw uitvinden),wil je van die oploskoffie afkomen. Nee, dan de fruitblender (aangeschaft met zegels , lekker Hollands)alle tropische fruitsoorten, die hier verkrijgbaar zijn, komen in ons Smoothie ontbijt voor (ik zal de supercombies opschrijven, boys).
Ik voelde mij ook zeer ouderwets in deze hypermoderne omgeving, de alarmbellen (letterlijk) gingen af op het moment dat ik voor het eerst hier alleen was. Dat is erg luid!, Helaas kwam al die Security ,die hier rondloopt, niet langs om mij hiervan te redden. Gelukkig was ik zo slim om het mobiele tel.nr. van mijn huisjongen te noteren, hij heeft het opgelost, " It's Ok mem, take it easy......"(Dat doe ik dan maar)

  • 25 Februari 2013 - 11:56

    Ferdinand:

    Gefeliciteerd met de nieuwe behuizing.
    Wat is het adres ? In welke wijk zitten jullie nu ?
    Wij zouden eventueel het hotel kunnen cancelen en een ander hotel uitzoeken indien dat mogelijk is.

  • 25 Februari 2013 - 12:27

    Gwenda:

    Haai Ingeding,
    Torenhoge behuizing,maar het ziet er fraai uit! Mis de Coebergh,maar een tropische smoothie is gezonder.Jaloers op je zwembad voor de deur, enfin het ritje naar plaatselijk zwembad is niet zo erg,tis er warmer dan buiten.Maar ja ik moet me er wel toe zetten!
    Gisteren groot zangspektakel te Leiden:Handels Messiah met voltallige schoonfamilie in orkest en koor (1000 tellend koorzangers gigantisch) altijd weer een belevenis tijdens de Scratchmuziekdagen. Ik luister alleen,ik zing wel de toegift luidkeels mee:het Hallelujah! Dus nu een zeer strotje.
    James was helemaal enthausiast van de dansworkshop. Heb je meer tips:erg welkom! Leuk dat ze zich erop gaat richten:16 maart auditie te Tilburg:Dansacademie!
    Leuk zo'n huisjongen;kan je die niet meenemen straks? Ons brandalarn gaat regelmatig af..ik weet n.l nog steeds niet hoe mij stoomstrijkijzer werkt...tot zover en dusver!Keep it cool! xx

  • 25 Februari 2013 - 15:57

    Mama:

    Hallo lieve mensen, wat ziet het er geweldig uit! Wat zullen jullie heerlijk ervan genieten, als je even
    een duik wil dan gewoon even naar beneden, hoeveelste etage zitten jullie? Ik verheug mij er zo op
    om jullie te ontmoeten en het leventje een beetje te beleven en al die drukte van de marktjes te zien
    en natuurlijk de winkels. Is het OK met jouw Inge? Ik heb geen idee hoe jouw leventje nu loopt en neem
    mijn petje af dat je zo monter blijft en alles neemt zoals het is, weer de verhuizing, een nieuw app. en
    omgeving, alles weer ontdekken, goed hoor! Je hebt natuurlijk ook al een baantje getrokken in het zwembad en mensen ontmoet, gezellig ?


    Lieverd nog 2 wk. dan gaan wij het met jullie beleven, Singapore na 30 jaar! Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 35073

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: