chocolade.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu chocolade.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

chocolade....

Blijf op de hoogte en volg inge

06 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Waar ook ter wereld , dit is toch wel de happy maker door de eeuwen heen en overal op de wereld te verkrijgen en volgens mij heet het ook overal chocola of iets wat er veel op lijkt.
Dus wat is het gene waar we toch wel ons huisje voor uitgaan laat in de avond , tropische regenbui , 30 graden plus, megamensenmassa........ja toch wel voor die chocolade.Het is niet een dagelijkse traktatie,want dan zouden wij in oempa-loempa land huizen, waar de obesitas rijkelijk aanwezig is, hier niet.I.p.v. de kroeg ,gaan we hier s'avonds nog even een malletje in de buurt doen, koffiedrinken en soms dan een traktatie erbij.De pattesserie is hier van hoge kwaliteit, niet zo raar met al die masterchefs die hier langs vliegen, alles verkrijgbaar(vraag niet om prijzen, het is gewoon lekker), macarons, gevulde donuts, tiramisu's in verschillende gedaantes, creme brulees, natuurlijk allerlei soorten ice en ice dranken en heeeel veeeel soorten taartjes en choco dingen, met noten, zonder,met vulling, zonder, ect....
Wij houden een ranking bij waar wij de lekkerste koffie hebben gedronken (dit komend half jaar en waar je de lekkerste traktaties hebt) Starbucks is al aardig gedaald.deze week dus alleen nog die koffie corners pakken, hoewel wat zullen ze voor traktatie met chinees nieuwjaar hebben, chocoslangen.......?

• 06 Februari 2013 - 12:55

Mama:

Hi, wij hebben er zin in om al dat lekkers te zien en te proeven! De koffie erbij de lekkerste die op
    die dag jullie favoriete bar is OK? De mensen die ik bel b.v. Leonie zijn in Singapore geweest en heb
    je leuke vertelsels, iedereen is verrast als ik vertel dat jullie daar voor 5 maanden nog blijven, en wij
    5 maart jullie gaan bezoeken, gaaf hoor! Fer verheugd zich ook en tellen wij de dagen af!
    Inge en Jaap Jan geniet van alle dagen, liefs en groetjes Fer en mama.