een grote muis.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu een grote muis.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

een grote muis....

Blijf op de hoogte en volg inge

31 Januari 2013 | Singapore, Singapore

Sterke verhalen in de kroeg, wie heeft ze niet. Meestal moet ik er hard om lachen en denk er het mijne van. Dit kroegverhaal was op een bewuste Singa -avond met een collega van jj. Bij zijn werk in de buurt is een reeks van barretjes aan een kade waar je heerlijk kunt vertoeven, ook na het werk, dus ik ,jj en collega opgezocht voor een biertje.Singagapore is gebouwd op moerras/jungle/watergebied, dus er zijn nog vele riviertjes, je kunt hier zelf riviercruises maken , uitmondend op de grote zee.
De collega vertelde dat ik mijn tas beter niet op de grond kon zetten, maar op de tafel of zo, Hoog. Hoezo vroeg ik, dat was omdat ik anders bij thuiskomst opeens een huisdier had , een muis die de tas als nieuw huis zou zien en zo mee ging,hahahaha.
Nou heb ik niet veel tas en deze hangt eigenlijk altijd om mij.Maar hij had het verhaal nog niet verteld of ja hoor, daar was die muis, nou jaaa, muis , JJ heeft het ook gezien en we hadden nog niet eens biertje nr 1 op, maar het was een erg grote muis, zeg maar rat , die in de goot verdween.Dus handige tip voor alle tassendragers die nog op visite komen, niet op de grond neerzetten als je niet van muizen houd.

  • 31 Januari 2013 - 12:49

    Gerard Hundman:

    Het belang van het vooruit sturen van verkenners is hiermee maar weer eens aangetoond. Hoe zit het met de hostels in de buurt? Misschien is een plaatselijke VVV die hierover gegevens beschikbaar heeft.

    Het ziet er allemaal heerlijk exotisch uit met die palmbomen en bizarre bloemen.

  • 31 Januari 2013 - 18:10

    Ferdinand:

    In Azië ,steden zoals Bangkok,Jakarta,Kuala Lumpur en zelfs Singapore moet je altijd bedacht zijn op ratten,zeker in de buurt van water en ook op KAKKERLAKKEN.
    Hati Hati dus !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 35057

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: