goodbye...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu goodbye...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

goodbye......

Blijf op de hoogte en volg inge

10 Juli 2013 | Singapore, Singapore

goodbye en wij hopen op een spoedig weerzien!We zit ten nu in onze laatste week en zijn begonnen met afscheid nemen, van de lieve mensen die we hebben ontmoeten , het heerlijke expat leven , werken in het buitenland,een half jaar weg uit 'het haagse'(Zoals Margreet dat zo leuk zegt).We zijn dit afgelopen weekend begonnen in Bali, Nusa Dua,in een megaresort.was even zoeken naar authentiek Bali, ja het toerisme spekt alle economien goed.Wat wel jammer is Als je bv. 'Echt'wil eten.Dus Als je een ver laten plekje vind op deze aardkloot, prijs je zelf Dan gelukkig.Vanavond een Goodbye BBQ op het dark terras van Derk&Felicity.
Via dit voorlopig laatste ver slag wil ik iedereen bedanken die mijn half jaar ook heeft gevolgd en heeft gereageerd.alle verschillen in tijd, cultuur en natuurlijk heel veel eten mee te maken.Het was voor mij een heerlijk moment om op deze manier toch verbondente blijven met jullie.
Groet van ingexpat(en ik zal het maar vertellen , jj heeft een iPad!)........

• 10 Juli 2013 - 06:33

Mignon:

Lieve Ingelinge......geniet, enjoy, van alle voor nu laatste Singapore momenten, was fijn om via jouw verslagen in een andere wereld te duiken....laten we hopen op een snel weerzien voor jullie daar! :), xxx

• 10 Juli 2013 - 07:35

Linda Becker :

Goede reis en tot snel!!! Xoxoxo, Linda

• 10 Juli 2013 - 08:48

Gwenda:

Learn from yesterday,live for today and hope for tomorrow...time flies?no only birds can do that!

Je hebt buddah ervaren,haze gesnoven,toerist,expat en bewoner geweest,ons jaloers doen zijn met beelden van mooie stranden,kreeg altijd honger van de eetplaatjes,weet nu alles over het Chinese nieuwjaar en jij bent nog steeds niet van de T.

Kom maar snel een wijntje drinken en een haring eten!

...elk afscheid is de geboorte van een herinnering!
    XGwenda

• 10 Juli 2013 - 15:30

Ferdinand:

Ik vond het prettig om jouw reisverslagen te lezen.
    Je hebt het leven van een ex-pat nu meegemaakt in de wereldstad SINGAPORE.
    En jullie hebben ook nog uitstapjes gemaakt in de regio:Bintan,Langkawi,Phuket,Bali{AMED en Nusa Dua.
    Kortom veel afwisseling.
    Prettige en minder prettige dingen.
    En nu terug naar Den Haag waar het gelukkig beter weer is geworden maar het zal wel wennen zijn !

Ik wens je een goede terugreis toe en vergeet niet om in het vliegtuig nog een SINGAPORE SLING te drinken.

Groeten van FER

• 10 Juli 2013 - 15:30

Ferdinand:

Ik vond het prettig om jouw reisverslagen te lezen.
    Je hebt het leven van een ex-pat nu meegemaakt in de wereldstad SINGAPORE.
    Kortom veel afwisseling.
    Prettige en minder prettige dingen.

Groeten van FER

Agaath:

We gaan jullie weer zien ! ! ! kus en liefs Agaath

• 10 Juli 2013 - 20:03

Tessa:

Vervelend om afscheid te nemen, maar fijn dat jullie weer bijna thuis zijn! :-)

Liefs!

• 10 Juli 2013 - 22:27

Marjo:

lieve schoonzus, jij zegt goodye, maar ik zeg Hello! We gaan snel elkaar weer zien in de stad achter de duinen. dikke zoen, Marjo