tijgers op je werk ,tradities.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu tijgers op je werk ,tradities.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

tijgers op je werk ,tradities....

Blijf op de hoogte en volg inge

14 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Het werk is weer begonnen en wat schets onze verbazing, tijgers! Tussen de bureaus door duiken ze op om nog even een ode aan het nieuwe jaar te brengen, tradities.....Hoe meer geld je hebt hoe meer tijgers er verschijnen(je moet ze wel wat geven, voor hun tijgerdansje)en als je heel rijk bent dan komt daar nog een draak bij. Dit is niet alleen met nieuwjaar, maar ook als ze een nieuw gebouw betrekken, Geheel volgens Feng Shui opgezet, maar stel dat er dan iemand een gebouw of 4 ernaast zet, weg is je hele Feng Shui-plan en gedachte, dus word bij oplevering ook de inrichting onder een nieuwe Feng Shui loep genomen en voor al het geluk en voorspoed gooien we er nog wat tijgerdansers tegen aan.Tradities..
Een aanrader: the Asian Civilisation Museum, als je van tradities houd, hoe Singapore is gevormd uit vele culturen en tradities(india,Indonesie, Vietnam, Cambodja Burma, China, Thailand,Filipijnen, eigenlijk geheel Zuid-Oost Azie)dat is hun vaste expo, en nu tot 17 april een expo over de verschillende Buddha invloeden uit deze landen.Je kan er dagen rondbrengen, dus ik ga zeker nogmaals.
Nog meer actie......ik heb een training gevolgd voor mijn nieuwe mobiel,Samsung Galacxy note 11, en wat je er allemaal wel niet mee kan doen, dat werd dus duidelijk gemaakt door doktor Peter.Samen met nog 4 andere nietweters van smartphones en Singatalig.dat waren 2 uur kostelijk vermaak met een hoop spraakverwarring, maar ik heb er toch heel wat van opgestoken en mag in de toekomst dokter Peter lastig vallen voor nog meer vragen met mijn smartphone, heeeerlijk,ik loop wel vaker ondergronds en zoek de koelte van een winkelmall op en dan nog bijles krijgen met wat je allemaal niet kan doen met 1 apparaat,ik blijf mij steeds verbazen, zo ook mijn klasgenoten in hun heee, hoooo, sunhgggg, ni hauuu ect.
Was wel duidelijk dat deze lokatie een juiste Feng shui heeft ondergaan en dat hier de tijgers al geweest waren, mijn 2 uur training gingen heel voorspoedig...

  • 14 Februari 2013 - 10:33

    Gerard:

    Hoi Inge,

    ik wil ook naar dat museum. Klinkt interesant.

    Ik heb ook zo'n samsung. Benieuwd of je tips voor me hebt.

    Waarschijnlijk weten jullie al dat ma Cruijff op sterven ligt.
    Het is dus nog steeds niet helemaal zeker of we (samen)komen.
    Vervelend!!

    Alle boekingen zijn gemaakt en we verheugen ons er op.
    Ik beraam me nu op een solotocht. Voor het geval dat.
    Dit is meer een psychische kwestie dan een practische.

    groet Gerard

  • 14 Februari 2013 - 11:01

    FERDINAND:

    Je begint al goed ingeburgerd te raken in de multiculturele samenleving.
    Ik hoorde van Ricci dat Riem de Wolf[van de Blue Diamonds] een groot deel van het jaar in Singapore verblijft.
    Groeten van Fer

  • 14 Februari 2013 - 15:19

    Mama:

    Hallo lieve mensen, ook ik vindt het heel leuk om dit alles te lezen en zeker als wij tijd hebben om
    met jouw nog wat van dat museum te bekijken! Ben blij dat je het naar je zin hebt en je de tijd
    gunt als je je wat goed voelt iets te ondernemen. Ik tel af nog enkele weken dan heerlijk de
    warmte, hier is het nog steeds koud en kil, zouden wat ondernemen maar de weersverwachting
    laat het niet toe om naar buiten te gaan! Lieverds geniet van alle mooie dingen, tot volgende
    blok, groetjes en liefs van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 35011

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: