de 3 musketiers...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu de 3 musketiers...... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

de 3 musketiers......

Blijf op de hoogte en volg inge

26 Juni 2013 | Singapore, Singapore

Ze zijn weer in Frankrijk, de 3 musketiers, maar ze waren een 'roadtrip 'door Azie aan het maken en ja, ze zijn wel een paar maal langs geweest.Mijn jongste zoon Zeno en 2 franse rugby maten, Jules & Bertrand hadden vakantie. Met China air, eerst Beijing, kennismaken met de Chinese keuken.Nu eten die fransen (bijna)alles,maar dit...Ik ging toen Zeno klein was , al met hem in DH dim summen en zijn favoriete hapje was kippentenen.Je begrijpt het al, ze aten een noodle(met die karakters weet je echt niet wat je besteld)en Zeno voelde de kleine botjes en moest heel hard lachen, uitherkenning en het was niet echt smakelijk gemaakt en zijn vrienden hadden moeite met al die botjes.Toen hij vertelde wat ze nu eigenlijk aten, hoefden ze niet meer!Via een tussenstop in Beijing dus, naar Singapore, papa&mama opzoeken.De huishouding had in ons kleine appartement ruimte gemaakt voor 3 slaapplekken en extra stoelen voor de 3 Musketiers.de volgende dag gingen ze al aan hun dagelijkse training.Gelukkig kon dat bij Derk(nogmaals dank voor all)Hij heeft een gym en zwembad en is oud HRC- er, dus hij snapt die rugbyjongens.Die avond ook bij hem op 27 e verdieping gebbq, was weer ouderwets bikkelen, en ja Derk is ook nog een fervent stapper, dus die ging de musketiers Singapore by night laten meemaken.'What happens in a Town, stays there", maar ik kan je wel vertellen dat zij , zodra ze in Singapore zijn, de weg weten in 'nightlife' en erg leuke verhalen hebben.Na enkele dagen vakantie vieren en Singapore (foodcourt, dim sum, japans)proeven, was Thailand voor hun om te veroveren.We zaten in hetzelfde vliegtuig en op airport Phuket scheiden onze wegen. Zij hebben alles gedaan wat Musketiers eigen is en dat op z'n thais,Pingpongacts, altijd afdingen, openbaar transport, thaise muziek, tuk tuks, kakkerlakken, vuurtouwspringen, snorkkelen, bananaboat, motor rijden, islandhoppen, full moon party's (zonder volle maan, maar er word altijd gepartyed)een hoop vakantielol dus.
Ik weet dit zo goed, omdat ze uit Thailand mij nog kwamen opzoeken.Helaas was de "haze "hier, dus dat hebben ze ook nog meegemaakt, gelukkig was er die vrijdag en zaterdag goede rugby op tv en ik kan ook op de camping koken dus in mijn minikeuken lukt dat ook goed!Zondag vertrokken ze heel vroeg weer naar Beijing( een tussenstop van 22 uur)dus, zij zijn de stad ingetrokken en hebben zelfs een hotel daar genomen, ze zijn niet in(voorheen)Peking gaan stappen, daar een vliegtuig gehaald moest worden en ze alweer in starttraining zijn voor komend seizoen.Toi Toi Mijn Lieve 3 Musketiers, het was erg fijn om met jullie in Azie te zijn.....

• 26 Juni 2013 - 10:57

Gerard:

Leuke ervaring Inge,

maar is dat kleine mannetje echt een rubbyspeler?

Gx

• 26 Juni 2013 - 17:37

Ferdinand:

Leuk weer wat te vernemen.Maar wel een hectische vakantie van Zeno c.s maar ze zijn nog jong.
    Desi en ik bezochten zaterdag Pasar Soré Kecil in Voorburg:Goede muziek,Balinese dansen,en lekkere hapjes.
    Afgelopen Maandag avond vierden wij het 50 jarig artiestenjubileum en de 70e verjaardag van Wieteke van Dort in de Kon. Schouwburg.Gasten waren o.m Yvonne Keuls,Willem Nijholt,Sandra Reemer,Anneke Gronloh,Ais Lawalata,Riem de Wolf[woont in Singapore] ,het voormalig Oebele koor[Kent u de weg naar Hamelen...] etc en als presentator trad op Hans van Willegenburg.
    Wij bezochten ook de afterparty waar veel bekende mensen aanwezig waren o.m Marion Bloem .
    Gisterenavond bezochten wij de informatieavond over het Hof van Smaragd :Gestart wordt in 2014 met de bouw.
    En morgen ga ik met Desi naar Dr Bakker van het in juni geopend Neuropatie Poly lokatie Berkel.
    En vrijdag gaan wij voor een lang weekend naar Hotel Leeuwenhorst in Noordwijkerhout.
    Helaas wordt er geen mooi weer verwacht.

Groeten van Fer