boyzian..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu boyzian..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van inge freeth - WaarBenJij.nu

boyzian.....

Blijf op de hoogte en volg inge

04 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Ik ben van een andere generatie, dat weet ik.En ik heb zelf meer dan 25 jaar in de schoonheidsbranche gewerkt , maar dit had ik nog niet meegemaakt.
Schoonheid en uiterlijk is erg hot hier in 24-uurs-economie -big city-booming -Singapore.En ja ik ben alweer bijna 1 maand hier, dus het was de hoogste tijd voor een onthaarbeurt.Normaal gesproken is dat geen probleem ,daar ikzelf in mijn eigen salon , deze voorzieningen heb, nu maar op zoek.Via Internet kun je werkelijk alles vinden, dus ook de waxing studio's.Ik ben op de ervaringen van expats afgegaan die wel wat gewend waren en al wat uitgeprobeerd hadden.Alles is mogelijk en ook voor de man, boyzian , is de brazlian maar dan voor mannen.Aziatisch mannen hebben al niet veel haargroei, dus helemaal kaal is dan niet zoveel moeite, JJ gaat dit niet uitproberen, wie durft(Gerard?).Je kan bij de Fairy's(travestieten in een bepaalde buurt) langs gaan, zij zijn niet zo vrouwvriendelijk, blijkt maar het gaat tenslotte om wat haar.Ik besloot een grote keten, die ook nog eens een filiaal in de buurt had te bellen, na enige tijd kon ik direkt een afspraak voor die dag maken.Nederlands als ik ben, vroeg ik ook wat mij dit ging kosten.Natuurlijk de waxingkosten voor de plaatsen die wilde en .....
iets extra's omdat het volgend weekend chinees nieuwjaar is, iets extra's omdat ik voor het eerst kwam(nieuwe klant).Dus bij binnenkomst werd ik al geripped zonder een haar te hebben aangeraakt(ik zei dat door de telefoon en in het engels iets anders)niet dus , ik wilde deze afspraak direkt cancellen, dat was wel heeel vreemd, tot 3 x toe heb ik uitgelegd, dat ik dat chinees nieuwjaar wel begreep , maar betalen omdat ik langs kom voor de eerste keer?????Of ik de volgende keer dan kwam, duhhhh dan kom ik weer voor de eerste keer, dat zal altijd zo zijn , totdat ik ooit geweest ben of zo, ligt het aan mijn engels of mijn gebrek aan chinees of ben ik toch wel heel erg nl?Ik heb een afspraak gemaakt voor diezelfde dag, niet in de buurt maar bij de Waxing-Guru van Singapore, en dat was ok en gezellig!Weer een ervaring rijker en voor de komende maand heerlijk glad.

  • 04 Februari 2013 - 08:43

    Ferdinand:

    Als indo ben ik toch wel benieuwd wat het kost.
    En kan je tawarren ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inge

samen met Jaap Jan(partner, levensgezel),die in Singapore mag werken, Inge ontdekt de mooie plekjes in de week overdag, die ze samen in het weekend en in de avonden bezoeken.

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 34985

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 13 Juli 2013

bij de Singalezen......

Landen bezocht: